Zabawa - wymianka wiosenno - wielkanocna

Zapraszam do wspólnej zabawy wymiankowej, która przedstawia się następująco:
  1. Wykonujemy własnoręcznie karteczkę o tematyce wiosenno-wielkanocnej (ostatecznie kupujemy gotową).
  2. Wykonujemy jakiś drobiazg w w/w temacie : pisankę, serwetkę, maskotkę, notesik, itd., co tam Wam wyobraźnia podpowie (technika wykonania dowolna).
  3. Do paczuszki dokładamy słodką niespodziankę - również koniecznie związaną z tematem: czekoladowe jajko, zajączka, kurczaczka, itp. 
  4. Pakujemy te przedmioty w zgrabną paczuszkę.
  5. Wysyłamy do naszej pary wymiankowej.
  6. Dobrze się bawimy.
Dla chętnych banerek:
 
A teraz kilka szczegółów, poprawcie mnie, gdybym o czymś zapomniała.
 
Chęć wzięcia udziału w zabawie wyrażacie w komentarzu poniżej.
Wśród osób chętnych na wymiankę, rozlosuję pary, w których będziemy się wymieniać upominkami.
Zapisujemy się do 14 lutego tego roku! 
Po tym czasie podam na swoim blogu informację kto, do kogo wysyła.
Adresami wymieniacie się mailowo.
Starannie i z przyjemnością przygotowujemy nasze paczuszki.
Wysyłamy je do dnia 15 marca, aby spokojnie dotarły do adresata przed Wielkanocą.
Do tego dnia też wysyłacie do mnie na maila zdjęcie paczuszki/prezentu, 
oraz informację, że Wasza przesyłka została nadana.
Wasze niespodzianki możecie prezentować na swoich blogach, kiedy uzyskacie pewność, że obie strony je już otrzymały.
Ja zaprezentuję u siebie zbiorczy post, podsumowujący zabawę.
***
Wśród osób biorących udział w wymiance, dodatkowo wylosuję dwie osoby, które otrzymają upominek ode mnie.
***
Gdyby pojawiły się jakieś wątpliwości - piszcie! 
***
Czy teraz znajdą się chętni na zabawę???
 
 



 

76 komentarzy:

  1. druga ja, banerek dodam jak wrócę do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze w tym roku nie brałam udziału w zabawie wymiankowej więc z miłą chęcią się zapisze do Twojej zabawy :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja również dołączam do zabawy :) Z chęcią wezmę udział w wymiance wielkanocnej na twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro nie jest to tylko karteczka (bo ja słaba jestem w karteczkach), to oczywiście jestem chętna i gotowa do zabawy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z miłą chęcią się zapisuję :)))
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością dopisuję się do zabawy :)
    Banerek już umieszczony na blogu http://kordonkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bogusiu, bardzo się cieszę, że dołączyłaś do nas!

      Usuń
    2. Jeśli można to również poproszę parę z Polski :)

      Usuń
  7. Gosiu jak najbardziej piszę się na zabawę u Ciebie. Mam nadzieję, że nic mi nie stanie na drodze i nie dam ciała. Banerek zabieram do siebie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie i ja się zapisuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny wiosenny pomysł :) ja niestety kartek tworzyć nie potrafię, ale chetnie popodgladam cudze :) Twoje scrapki sa sliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Może jednak się skusisz, kartkę możesz ostatecznie kupić:)

      Usuń
  11. Z chęcią dołączam do zabawy :)
    Banner już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    Przy okazji zapraszam na naszego bloga na candy przydasiowe ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chętnie wezmę udział w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taka zabawa :) Przymierzam się do założenia swojego pierwszego bloga. Czy taka "zielona" może się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko dotrzymasz pozostałych warunków, to jak najbardziej. Przyślij mi tylko adres mailowy, bo nie wiem jak się z Tobą kontaktować. A może do czasu losowania założysz już bloga?

      Usuń
    2. Właśnie założyłam! :) Jak tylko ogarnę te wszystkie ustawienia to zamieszczę info o udziale w zabawie itp. Cieszę się że pomimo wcześniejszego braku bloga zdecydowałaś się mnie przygarnąć do zabawy :*

      Usuń
    3. To gratuluję! Ja kiedyś też zaczynałam i wiem, ze na początku nie jest łatwo. Witaj w zabawie :)

      Usuń
  15. Proszę i mnie dopisać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wezmę udział w zabawie : ) Przy okazji zapraszam do mnie na candy przydasiowe : )

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja się zapiszę. Dawno nie brałam udziału w wymiance więc chętnie skorzystam z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Chętnie dołączam do zabawy :) Lubię takie wymianki :) I poproszę o parę z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dosyć dawno nie brałam udziału w wymiankach ale znowu spróbuję-proszę o parę z Polski-

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się dopiszę do tak nie małego grona:)Wysyłka w Pl:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przyłączę się do zabawy:)mogę wysłac prezent na terenie Polski:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie dołączę do wymianki. Jutro wstawię informację o zabawie na moim blogu.
    http://martuszkaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zima rozleniwia więc w ramach mobilizacji zapisuje się na wymiankę zresztą kto nie lubi prezentów i dawać i przyjmować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przyłączę się do zabawy wymiankowej. Banerek zawieszony: http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie jesli jeszcze mozna i znajdzie sie ktos chetny do wyslania za granice z przyjemnosca sie dopisze do zabawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewo, myślę, że nie będzie problemu z wysyłką.

      Usuń
  27. Również chętnie dopiszę się do zabawy :) Wysyłka na terenie Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. no to jeszcze zdążyłam , poproszę o zapisanie i banerek już u mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Czy to ma znaczyć tak? No to ja bardzo się cieszę Ewuniu!

      Usuń
    2. U Ciebie Małgosiu- to mnie skusiło:-D

      Usuń
  30. To i ja na ostatnia chwilę się zapisuję :), banerek u mnie na www.pasjevioli.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione każde dobre słowo. Dziękuję za Twój czas i miłe odwiedziny.

Kartki świąteczne

Witajcie Odzwyczaiłam się od pisania postów na blogu. Przestało mnie ciągnąć do tego, zwłaszcza że głowę zajmuje coś innego. Ale to właśnie ...

Popularne posty